Thursday, October 18, 2018

khairilhalim

aku dan kehidupan

ramadhan di UTM

Posted by khairil On August - 20 - 2010 ADD COMMENTS

salam perkenalan semua pembaca weblog..

kali ini aku nak kongiskan sedikit sebanyak tentang pengalaman berpuasa di universiti teknologi malaysia ini..

ikukan kali ini, kali yang ke-5 kali aku dapat merasa berpuasa di utm nie..yela la dah kos yg aku ambik nie senibina, so kene blajar 5 tahun la kalau nak dptkan azizah ijazah..hehe…:P

setiap tahun, bazzar ramadan akan diadakan di tempat letak kereta b11(fakulti alam bina).so,sebagai pelajar di fab, semangnye tidak sukar bagi aku untuk ke bazaar ramadhan..lintas jalan je, trus dapt ke bazzar(tapi dekat2 pun pergi awl jg..pukul 5 pn dh start gerak)..klau lambat2, naya la..sesak macam ikan sardin…huhu

so, ni la serba sedikit gambaran bazzar ramadhan yang ade dkt utm…

Related Posts with Thumbnails
    Edited by khairilhalim

    Videos, Slideshows and Podcasts by Cincopa Wordpress Plugin